Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

G Magore scale οριζοντια αναπτυξη με βαση το τρίχορδο Μπουζουκι

Οι κλίμακες αυτές δεν διδασκονται συχνα αν και οι περισσότερες κινήσεις των δακτύλων στο μπουζούκι εχουν οριζόντια αναπτυξη δηλ κίνηση πανω σε μια χορδή .Σήμερα πολλοί μουσικοί μπερδεύουν το μπουζουκι με την κιθαρα μετα την προσθήκη της τέταρτης χορδής απο το Χιώτη,παίζουν δηλ κάθετα .Η ιστορία ομως λεει οριζόντια, το μπουζουκι κατάγεται απο τους μεγάλους του τρίχορδου μπουζουκιού ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΤΣΙΤΣΑΝΗΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ κα
Καλή μελέτη

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Η 4η χορδή που διχάζει

Aπ την σχολή  του Θοδωρή Γεωργόπουλου Τα τελευταία χρόνια έχει συζητηθεί πάρα πολύ το ζήτημα της τέταρτης χορδής στο μπουζούκι. Παρόλο που λέγεται ότι το 1953 ο Μανώλης Χιώτης πρόσθεσε την τέταρτη χορδή στο όργανο, η πραγματικότητα είναι ότι ο Στεφανάκης Σπιτάμπελος μύησε τον Μανώλη Χιώτη στις τέσσερις χορδές του μπουζουκιού. Αργότερα στην Αμερική, ο Τσιμπίδης έβαλε και πέμπτη χορδή (ρε, λα, φα ντο, σολ, όπου η σολ ήταν η χορδή που σόλαρε ο οργανοπαίκτης). Το τετράχορδο μπουζούκι υπάρχει από το 1912. Ο Στεφανάκης Σπιτάμπελος εμφανίζει στην πιάτσα ένα εριβάν. Το εριβάν ήταν ένα όργανο δικής του εμπνεύσεως: μπουζουκοκίθαρο. Το όργανο αυτό είναι λίγο μικρότερο από μπουζούκι και το μπράτσο του λίγο πιο κοντό, ενώ δεν είναι γνωστό πώς κουρδίζεται. Φέρει τέσσερις διπλές χορδές. Ο Σπιτάμπελος είναι ο δάσκαλος του Χιώτη. Αν θεωρήσουμε το εριβάν συγγενές με το μπουζούκι, τότε την τέταρτη χορδή δεν την έχει βάλει ο Χιώτης αλλά ο Σπιτάμπελος. Πάντως, ο Χιώτης πρωτόπαι

ΝΟΤΕΣ ΣΤΗΝ ΤΑΣΤΙΕΡΑ

ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ ΑΙΒΑΛΙΩΤΙΚΟ διορθωμένο